Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT Plussanneet 2020

Luet parhaimillaan 7 vastausketjuja
  • Julkaisija
    Artikkelit
      Nimetön
      Ei-aktiivinen

Kokeillaan, josko täällä joku kirjoittelisi. Kaipaisin vertaistukea tähän odotettuun ja jännään vaiheeseen..:)

Nimetön
      Ei-aktiivinen

Moi Laura 🙂 Täällä plussattiin 16.3 virallisesti. Testejä tein jo edeltävänä viikonloppuna koska malttamaton olen! Odottavan aika on pitkä, niinhän sitä sanotaan. Nyt tiedän mitä se meinaa 😀 Piinapäivät oli niin jännittävää ja inhottavaa! Mikä tilanne sinulla on?

Nimetön
      Ei-aktiivinen

Moikka teille ? Mä kanssa plussasin ! Eilen illalla tein testin ja vielä tänä aamuna toisen. Lähestulkoon yhtä vahvat viivat! Virallinen testipäivä ois vasta maanantaina ja nyt jännittää että pysyykö tulos samana ?

Nimetön
        Ei-aktiivinen

Oi paljon onnea! Mikäs tilanne siellä nyt on? 🙂

Nimetön
      Ei-aktiivinen

Moro kaikki!

Onnea kaikille plussanneille!! <3 Mikäs siellä on nyt tilanne?

Täällä saatiin kauan odotettu plussa (5. ivf) 23.3 ja verikokeella varmuus 26.3.
      ELi nyt mennään 5+4.

Ollut tosi huonoa oloa ja useamman päivän migreenityyppinen päänsärky jotka kaikki helpottivat kuin seinään tänä aamuna. Täysi oireettomuus yön aikana. Eli nyt alkaa tämä huoli, että kun on liian hyvä olo. 😀
      Testihän näyttää toki plussaa, mutta itse alan jo valmistautumaan…

Nimetön
      Ei-aktiivinen

Tiinanen onnea plussasta!
      Täällä odotetaan jännityksellä maanantain ensimmäistä ultraa. Tavallaan vielä ei uskalla toivoa liikaa, jos sattuukin ettei sykettä löydy, tai jotain muuta tapahtuu vielä ennen tuota ultraa. Sitä kyllä miettii kaikki skenaariot päässään läpi. Täytyy vaan yrittää elää päivä kerrallaan 🙂

Nimetön
      Ei-aktiivinen

Nyt kun vähän taas jaksaa, niin tulin kertomaan, että keskeytynyt keskenmeno oli täällä kohtalona. Heikko syke 7+0 ja siitä viikko eteenpäin, ei sykettä.
      Nyt jatkoa mietitään taas synkkien ajatusten jälkeen, mutta eipä tämä vieläkään hyvältä näytä. Tuntuu, että lääkäri ei ole kiinnostunut enää hoitamaan vaan pitää menetettynä tapauksena.

Toivottavasti muilla menee paremmin! <3 Ihanaa kevättä kaikille!

Nimetön
      Ei-aktiivinen

Moikka! Uskaltauduin tulemaan tänne puolelle kun plussasin juhannusaattona 2 IVF:n ensimmäisestä tuoresiirrosta ja nyt olisin ilmeisesti viikoilla 5+1 ja pelko vain kasvaa että miten kestän vielä 11 päivää varhaisultraan.

Tiinanen olen niin surullinen puolestasi, todella paljon voimia ja jaksamista! Ja tuollainen lääkäri vaan saman tien vaihtoon sellaiseen joka osaa hoitaa ja uskoo että aina on toivoa!

Emilija, Bamse – miten teillä menee?

Nimetön
      Ei-aktiivinen

Leeloo kovasti onnea <3 Kuinkas nyt menee?
      Täällä viikkoja 21+3. Ja edelleen jännittää että meneehän kaikki hyvin. Rakenteissa kaikki erittäin hyvin ja pientä tyttöä lupailivat 🙂 Kaksi kertaa olen käynyt yksityisellä ultraamassa kun olen ruennut stressaamaan onko kaikki kunnossa! Uskon että vasta sitten, kun pienen saa syliin, uskaltaa huokaista. <3

Luet parhaimillaan 7 vastausketjuja
  • Alueelle ‘HEDELMÖITYSHOIDOT’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.