Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

Ruiskaunokki
Osallistuja

Mukava saada tänne seuraa!! Ja ihan aluksi paljon onnea plussasta Elise ja katras!!! Ihanaa, että onnistumisia tulee <3 Varmaan aika helpottavaa toisaalta Elise saada olla tuollaisessa tutkimuksessa mukana, vai mitä? Milloin katras sinulla ensimmäinen uä?

Voi mä niin tiedän tuon pahoinvoinnin, tsemppiä siihen molemmille!! Minä kokeilin kaikki mahdolliset (paitsi en rannekkeita) poppakonstit, jotta olo ois edes hetken parempi, mutta EI. Tänään 17+0 ja aivan sama olo jatkuu. Oon varmaan siinä ryhmässä, joilla tää kestää synnytykseen saakka. Paljon puhutaan alkuraskauden väsymyksestä. Itsellä kuolemanväsymystä oli vain alussa 2 viikkoa, jolloin nukuin (olin sairaslomalla) varmaan neljät päiväunet. Muuten en ole väsymystä tuntenut, kuin nyt sitten sellaista lievää, varmaan johtuen hb:n laskusta. Rautalisä siis käytössä.

Tuosta salmiakista täytyy sanoa, että olen lähes koko elämäni syönyt salmiakkia päivittäin, siihen on ihan jäätävä himo 🙂 No tän pahoinvoinnin aikana en voinut syödä ollenkaan, jotenkin ei yhtään maistunut, eikä tietysti auttanut oloonkaan. Ja sitten nyt ihan parina viimeisenä viikkona on tullut taas kova himo siihen ja pakko olla töissäkin mukana.