Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

katras
Osallistuja

Heippa kaikille!

Voi Nelma, ku oot ollu noin pahoinvoiva. Itsellä etoo aamusta iltaan ja yökkäyttää, mutta aina hetkeksi helpottaa ku jotain laittaa suuhun. On myös todella rasittavaa koko ajan tunkea jotain suuhun. Viinirypäle helpottaa parhaiten, ehkä 2min. kerrallaan. Sitte salmiakki taas minuutiksi, tomaatti hetkeksi, sitä rataa päivät menee. Kerran oon laatannu. Mää kammoan oksentamista ja hevillä en siihen lähde. Onneksi se ei mulla hirveän helposti tulekkaan.

EliseS, oon kuullut että b-vitamiini ja nimenomaan (neurobionforte niminen) saa apteekista, ehkä auttaa. Itse olen ottanut nyt pari tablettia päivässä. Annostus on 1 tabu, mutta ei oo haittaa vaikka ottaa kaks. Mutta ÄLÄ OTA TYHJÄÄN MAHAAN!! En tiedä onko auttanut, mutta tuon yhden kerran olen vain oksentanut….vielä. Hillittömän paha olo silti on koko ajan.

Huomenna on eka ultra ja yksin pitää mennä ku mies tentissä. No jospa sieltä hengissä selviäis ja kaikki olisi hyvin. Tuun Sitte kertomaan.

Hyvää vointia kaikille ja yritetään jotenkin selvitä nää alku viikot pahoinvointeinemme!!