Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

yöutu
Osallistuja

Sokeri, hieno juttu että molemmat selvis siirtoon! Sehän on sit kuitenkin tuplasti parempi mahdollisuus kun yhdellä, ainakin mun logiikalla 🙂

Mulla oli tosiaaan se ultra tällä viikolla mut limakalvo ei oikein meinaa kasvaa zumenonilla.. lisättiin annosta kolmesta neljään tablettia/päivä ja uus ultra ens viikolla. Oli se nyt 6mm, eikä se juuri ton kummempi ollu sillon viime PASsin tarkistusultrassakaan, ilmeisesti ihanne ois joku 8-9mm? Sitten tulee tietysti vappu ja viikonloppukin väliin, ja siirto venähtäs jonnekin sitä seuraavalle viikolle. Nyt oonkin enempi huolissani ettei limakalvo menis liiankin paksuks kun sekin voi kai haitata tai vanhene sillei että ehtis mennä käyttökelvottomaks! Tosin ilmeisesti se 3-kerroksinen rakenne on vielä tärkeempää kun paksuus, ja sitä tuskin mikään lääkekään parantaa jos on heikko..
Kuinka pitkiä aikoja muut on käyttäny lääkettä ennen siirtoo, kellä kokemusta lääke-PASseista? Laskin että edellisen kerran siirto oli kp19, mutta nyt venyy niin että se ois aikasintaan vasta kp26, eli melkein kuukaus! Jotenkin tuntuu tosi myöhäseltä toi. No, toivottavasti asiantuntijat tietää mitä tekee…
Ainiin ja nyt siellä oli sen klinikan kolmas lääkäri jota mulla ei oo aiemmin ollukaan, ja paljo empaattisemman ja sellasen rennomman olonen kun ne kaks muuta! Siltä uskaltaa paremmin kyselläkin kaikkia mieltä vaivaavia asioita, ja tuntuu että se oikeesti yrittää perehtyäkin siihen mitä kysyn eikä vaan kiireesti jotain ylimalkasta että pääsee potilaasta eroon.. Että ehdottomasti sen vastaanotolle tästä lähin kun kerta saa toivoo kelle menee 🙂 tuntu kans ettei suhtautunu ollenkaan niin inhottavan nihkeesti siihen mun toiveeseen kahden alkion siirtojen jatkamisesta kun se edellinen.. jee 😀