Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

Ruiskaunokki
Osallistuja

Kilppari, hyvä kuulla sieltä hyviä uutisia! Nyt toivotsemppiä vaan hetkestä toiseen!!

Elise, toivottavasti vointi jo parempi! Tosiaaan kokeilin varmaan kaikki mahdolliset konstit tähän pahoinvointiin, mutta mistään ei missään vaiheessa ollut apua :/ Jatkuva syöminen auttoi siihen, ettei tarvinnut ihan joka päivä oksentaa, mutta se oksentaminen ei ollut edes se pahin juttu, vaan ylivahva pahaolo taukoamatta 24/7. Yhessä vaiheessa söin kahden viikon ajan öisin suklaata, koska MIKÄÄN muu ei mennyt alas. Jos en olis syönyt, olisin oksentanut tyhjää vatsaa yötämyöten. Valvoin öisin useita tunteja. Mutta pieni napostelu tunnin välein saattaa helpottaa, sekä raikkaat syötävät. B6-vitamiinista, eikä berocasta ollut siitäkään mulle apua. Ulkoilukaan ei auttanut, vaan pakkasessakin kävellessä yökein pitkin polkuja. Saatoin itkeskellä iltaisin, koska se kamala kuvotus teki paniikkia :(. Olin 3 viikkoa sairaslomalla ja nyt tähän saakka olen väliin joutunut aamuisin tulla myöhässä töihin, koska olo ollu nii kamala.

En halua masentaa ketään! Olen varmaan tässäkin asiassa niitä harvinaisempia tapauksia. Ja monilla sitä pahaaoloa kestää vaan muutaman viikon. Nyt täällä menossa 18+1 ja edelleen oksennan lähes päivittäin ja herään yöllä pahaan oloon. Nyt kuitenkin ruokavalio on taas laajentunut, voin syödä lähes mitä aina ennenkin. Olen viimeisen 2 viikon aikana päässyt myös liikkumaankin ja henkisesti olo on todellakin kohentunut. Rakenneultraa odottelen, se on kuitenkin vasta 14.5..

Nelma, mullakin tuo verenpaine on samaa luokkaa kuin sulla, eli tosi matala. Tuntuu, että tää raskaus on vaan madaltanut sitä.

Katras, mites ultrassa meni? Eepuli, hyvä jos huoli hiukan helpottaa ja uskallat uskoa onnistumiseen! <3