Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Aurinkoinen MOI!

Vaikka ymmärtääkseni pistoksen ajankohta ei ole aivan ”justiinsa”, olen ajoittanut pistämisen päivittäin 30min aikaikkunaan. Esim 20.30-21.00. Mulla on aina menty maksimiannoksilla! Myös Pregnyliä joudun pistämään 10 000 IU! Toisilla riittää 1-2 pakettia horkkaa, mulla menee aina n 2 muovikassillista 😀 Luojan KIITOS KELAn lääkekulu-katosta!

Meillä on kerran siirretty 5D blasto mutta ei se tarttunut. Ei edes yrittänyt. Kyllähän siinä jo näkee ne alkiot, jotka kehittyy pidemmälle. Toiset sanoo, että pois tippuu mahdollisesti sellaisiakin alkioita, jotka olisivat selvinneet ”luonnollisissa” olosuhteissa. Jos teille tulee paljon alkioita, voihan osan laittaa pakkaseen jo 3d ja sitten jättää osan pitkään viljelyyn. Niin ne ainakin meillä on tehnyt.

Tänään oli limakalvo-ultra. KP13. Oli jotain 8mm tai enemmänkin riippuen mistä kohdin mittaa. Kuulemma. Jos näissä hoidoissa joku on hyvin, niin limakalvo ja se että ollaan aina saatu hyviä alkioita (jotka ei kuitenkaan tartu, perhana). Zumenon ei tällä kertaa aiheuttanut hirveen etovaa oloa, mutta näppyjä puskee joka paikkaan. Siirto on vapun takia vasta ensi viikon tiistaina. KP21. En millään jaksais odottaa!!!

Ketuttaa kun nää vastaukset pomppii ihan ihmeellisiin väleihin. Tietääkö kukaan miksi?