Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

kilppari
Osallistuja

Munkin puolesta pahoittelut sulle Katras. Pystyn myös täysin eläytymään sun fiiliksiin; vaikka omakin keskenmeno oli rankka, niin lohduttauduin samoilla ajatuksilla: luonto hoiti asian parhain päin. Voimia teille, ja tsemppiä uuteen yritykseen, kun olet toipunut.

Tunteet menee mulla täydellistä vuoristorataa päivittäin. Verenvuoto loppui onneksi pääsiäislauantaina ja muutenkin pääsiäinen oli täydellinen: stressit ja huolet unohtuivat edes hetkeksi mökillä. Olen pystynyt olemaan jopa onnellinen muutamina päivinä. Toisaalta haluaisin tiedottaa koko maailmalle, että meille tulee vauvat; mutta toisaalta haluaisin piilottaa vatsani siihen asti kun päästään synnäriltä kotiin 😉

Tänään oltiin taas ultrassa tarkastamassa tilanne. Rv 15+4 ja tyypeillä kaikki hyvin. Molemmat täsmälleen saman kokoisia (noin 130 g) ja rakenneongelmia ei havaittavissa. Mulla on virtsatietulehdus, mutta se on onneksi hoidettavissa antibiooteilla. Huomenna lähdetään miehen kanssa Roomaan juhlistamaan 2-v. hääpäivää. Toivottavasti siitä reissusta tulee viimeinen, jonka teemme kahdestaan.

Mukavaa vappua kaikille! Kilistellään alkoholitonta kuohuvaa juhlan kunniaksi!