Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Inseminaatio kevät-kesä 2014 Vastaa aiheeseen: Inseminaatio kevät-kesä 2014

Haave79
Osallistuja

Moi!

Mulla oli eilen lääkärillä käynti. Puregonin pistäminen alkoi (kp 5), toinen inseminaatio luultavasti ensi viikolla.

Meillä ei ole mitään syytä siis löytynyt, itsellä vain tunne että vika minussa. Jotenkin olen asennoitunut niin, että käydään läpi inseminaatioit ja sitten ivf:ssa selviää missä vika. Tietenkin toivottavasti tärppäisi jo inseminaatiossa, mutta en jaksa toivoa liikoja.

Minäkin olen puhunut vain parille läheisimmälle ystävälle. Hiljattain tapasin yhtä ystävääni ja jonkin verran puhuttiin asiasta. Sain taas kommenttia: ”Älä stressaa, niin onnistuu… Ja silläkin tutulla kesti vuoden ja sit onnistui” Ymmärrän kyllä, että on vaikea keksiä sanottavaa ja kyseinen ystävä elää eri elämänvaihetta. Hän on nuorempi minua ja sinkku, ei ole kokenut vielä ”vauvakuumetta”. Ehkä tästä eteenpäin en puhu asiasta hänen kanssaan. Olisi helpompaa puhua ihmiselle, joka olisi kokenut saman.

Jaksamista ja voimia meille kaikille!