Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

sirpale
Osallistuja

Hei!

Vihdoin onnistuin rekisteröitymään tänne, ei millään meinannut onnistua. Oon lukenut jo seuraillut muutaman kuukauden tätä palstaa, tai siis sitä vanhaa. Nyt oma tilanne alkaa olla sellainen että kaipaa vertaistukea muilta hoidoissa olevilta.

Meillä siis yksi lapsi ennestään, ja ollaan luultu että kaikki on iha hyvin mut ehkäisy jätettiin jo kolme vuotta sitten ja sen ajan yritetty saada sisarta. Eipä ole onnistunut ja puoltoista vuotta sitte hakeuduttii lääkärille. Vika löydettiin ja siittiöitä niin minimaalinen määrä että icsi ainut vaihtoehto.

Nyt siis ensimmäinen hoito alkanut suprecuria oon sumutellut pari viikkoa ja ens viikolla pitäis ruveta pistämään Gonal-f:ää. Hoitajan kans juttelin puhelimessa yks päivä ja hän mainitsi että ompa tosi pieni tuo mun annos 112,5. Rupes huolettaa että saakohan tolla annoksella juurikaa munasoluja.

Mielialat heittelee todella paljon ja kuumia aaltoja on parin tunnin välein. Tänään on toistaseks ollu hyvä päivä. Musta vaan on tullut jotenki tosi vihanen ja etääntynyt. En jaksa kuunnella tuttujen valituksia mun mielestä turhista asioista ja heitänkin tylyjä kommentteja takas ennenku edes kerkeen ajatella mitä sanon. Sit oon surullinen ku oon yksin ja kukaan ei ymmärrä oikeesti näitä tunteita.

Muoks. Harjottelua vaatii ainakin käyttää tätä foorumia, miksköhän tää teksti ei mennyt tonne loppuun?

No menihän tää, nyt naurattaa 😉

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 6 kuukautta sitten sirpale.
  • Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 6 kuukautta sitten sirpale.