Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

orkidea14
Osallistuja

Sokeri: kiitti, nythän taitaa olla pp4 menossa jos oikeen olen laskenu.. 🙂 Itsellä ollu alavatsassa pientä painontunnetta, vessassa saa käydä useammin ja rinnat ovat arat. Tänään on närästäny kokopäivän (liittiikö siten tähän sitä en tiedä)… Meetkö sä virallisena testipäivänä verikokeisiin vai testaatko kotona?

Sirpale: tervetuloa mukaan ja voimia koitoksiin. 🙂
Itse pystyn samaistumaan niin tuohon mielialojen heittelyyn ym. Mies ollu kyllä kovilla kun joutunu kestää mun kaikki hyvät ja huonot hetket. Mieliala vaihtunu tyyliin 10min välein.. mutta kaipa se tästä tasaantuu toivottavasti.

Fenix-78: mä alotin luget siirtopäivän iltana ja siitä jatkanu aamuin illoin 300mg annoksena.

Liitu: meillä mies ei kovin innokas ole puhuu asiasta mutta itse olen kertonu parille hyvälle ystävälle sekä siskolle asiasta. Helpottaa kummasti kun saa jollekkin edes puhua. Eihän ne osaa niin verraistukea antaa koska heillä ei ole kokemusta lapsettomuudesta/hoidoista niin siksi tänne liityin. Täällä saa kuitenki kertoa omia tuntemuksia ym. Jo pelkkä foorumin lukeminen on auttanut kun huomaa ettei olla ainoita jotka tästä kärsii.

Mutta kaikesta huolimatta ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! 🙂 Täällä pidetään peukut pystyssä kaikille tuleviin hoitoihin/piinailuihin! ♡