Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Sokeri
Osallistuja

Oon testannut päivittäin pp7 alkaen. Joka pv nega. Muutaman pvn ajan ollut painon tunnetta alavatsalla ja satunnaisia ”kramppeja” ja venytyksen tunnetta; nyt eilisillasta alkaen tuntunut lähinnä menkkajuilimiselta. Eilen (pp10, kp 21/n.26-27) oli illalla ulosvaluva Lutinus-mömmö aavistuksen pinkkiä. Ja sama tänä aamuna. Tässäkö taas oli? Onko tää jotain huonoa pilaa?! Kp 21???!!! Eikö Progynovan ja Lutinuksen pitäis pitää vuodot poissa?! Lutinus mulla ollut siirroissa ennenkin ja joka kerta on alkanut tihkua läpi, mutta vasta niinä päivinä kun menkkojen ois ollut aikakin alkaa. Olin ymmärtänyt että Progynovan läpi ei niin vain tihkuta. Ja jo kp21?! No, elättelen vielä hataraa toivetta että jospa on jotain harmitonta tihkua. Kaksi siis siirrettiin, jospa toinen ois silti kiinni.

Mutta nauroin sentään Tellun termille ”p***upallero”. 🙂 Ehkä mussa on vielä ihminen tallella jossain kaiken tän surun, pelon, ahdistuksen ja katkeruuden sisällä.

Tuosta ihmisille puhumisesta. Meillä mies on kertonut isälleen, itse olen kertonut molemmille pikkusiskoilleni. Ehkä se aavistuksen auttoi. Eihän heistä vertaistueksi ole. Toisella siskoista kolmannen lapsensa LA 11.5. ja on koko raskauden ajan marissut aivan kaikesta. On luonteeltaan sellainen peruspessimisti, ja olen siihen tottunut tietysti, mutta nyt kyllä olen välillä kiehunut kuunnellessa valitusta ja huokailua mitättömistä raskausvaivoista (esim. aavistuksen turvonneet varpaat) samalla kun itse on ties kuinka monetta kertaa tehnyt nega-testin/aloittanut taas uuden stimulaation/milloin mitäkin.

Orkidea14, meidän klinikalla ei tehdä veritestejä, virallinen kotitestipv mulla on to 8.5. eli pp14. Miten sulla?

Yöutu, miten etenee?
Onnea Fenixille ultraan ja Tellulle siirtoon ja olikos vielä jollain muulla lähipäivinä tapahtumassa jotain… No jos on, niin onnea matkaan. 🙂