Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Liitu
Osallistuja

Fenix, toivottavasti olotilasi on hieman eilisestä kohentunut. Ja kuten tuossa on jo moneen kertaan sanottu, niin sanonpa vielä minäkin, että älä vielä luovuta. Se todellakin on se laatu, ei määrä. Ja vaikka todennäköisyydet ovat mitä ovat, niin aina niitä onnistumisiakin tapahtuu. Sitä kun ei koskaan tiedä kenen kohdalle se sattuu. Sormet ja varpaat ovat ristissä Sulle ja kaikille muille myöskin.

Mä olen itse sitä mieltä, että on parempi antaa tunteiden tulla, kuin ruveta niitä sulkemaan sisälleen. Jos se itku tulee julkisilla paikoilla, niin sitten se tulee. Mitäpä siitä. Itku ja tunteet tulee ja menee.

Ja tuo sun nimimerkki – Fenix – en usko, että sattumalta olet valinnut..? 🙂

Mä en ole kuullutkaan tuosta Gonalpeptyylistä kiinnittymisen aikoihin? Nyt viime kerralla lääkäri mutisi kyllä jotain epämääräistä jostain erilaisesta irrotuspiikistä kuin Predalon. Jos oikein käsitin, niin ilmeisesti siin ois kaksi pistosta tai jotain… En oikein käsittänyt, että mikä sen etu nyt sitten olis. Noh, kaipa sekin selviää ajallaan. Ei ole ihan ajankohtainen juuri nyt. Meillä ei ole myöskään koskaan sanottu mitään siihen suuntaan, että olisi parempi vain siirtää yksi. Kenties ikä ja laatu on siinä vaikuttanut.

Joo, tää palsta on kyllä kummallinen! Ei aina tajua mennä katsomaan koko pätkää, että onko tuonne väliin tullut jotain uutta. Ja omatkin ovat menneet välillä minne sattuu… Kokeillaan nyt tuleeko tää oikeaan paikkaan vastaamalla tuohon kaikkein viimeisimpään kirjoitukseen…