Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

yöutu
Osallistuja

Liitu, mullakin on nyt ekaa kertaa se gonapeptyl mukana hoidossa.. tietysti siitä nousee väkisinkin hiukan ylimäärästä toivoo aina kun jotain uutta kokeilussa…ärsyttävää!!
Ei tosta vissiin ollu vielä tietookaan niihin aikoihin muutama vuos sitten kun viimeks olin hoidoissa. Muistelisin että joillain oli sillon jo synarela ja/tai pregnyl (tai orgalutran?) jonkinlaisina lisätukina siirron jälkeen.
Arvellaan että pikku annoksina jotenkin tekis kohdun limakalvon reseptorit vastaanottavammaks tms.

No mut Tellu, hyvinhän siinä sit kävi! Sulla on siis peräti 2 mahdollisuutta nyt matkassa mukana 🙂 mä uskon kyllä että kahdella rupummalla on parempi todennäkösyys kun yhdellä paremmalla. Mullehan laitettiin muiden päätöksellä vaan sen yks, mikä ei sekään edes hirveen hyvä 🙁 joku surkee rupun ja keskinkertasen väliltä.
Suurin osa näistä hoitoraskauksistahan alkaa vain keskinkertasilla tai rupuilla, ei niinkään huipuilla top-luokkasilla, onhan ne niin paljo harvinaisempia. Lueskelin tuolta jostain että nykysin käydään väittelyä lääkäripiireissä siitä onko ne ruput tosiasiassa niin rupuja ja kehityskelvottomia kun luullaan. Ja tosiaan usein saanu lukee kuinka jollekin on siirretty useitakin top-alkioita, joista aina negaa ja sitten onnistuttu jollain vihonviimesellä epätoivosen näkösellä rupulla, joka juuri ja juuri säästetty roskikselta.

Niin ja tajusin just tänään (hieman jälkijunassa :D) että eihän tää ookaan mulla itseasiassa pAs, koska alkiohan on tuore! Vain munasolut oli pakastettuna ja samanlainen lääkityssysteemi kylläkin kun lääke-PAS:issa. Mutta periaatteessa kuitenkin 3. hoidon TUOREsiirto.

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 6 kuukautta sitten yöutu.