Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Tellu
Osallistuja

Niin, mulla on siis matkassa ne rupuisimmista rupuimmat (mutta oli ne hengissä kuitenkin vielä) 🙂 Jotenkin en oo kauheen järkyttynyt kun aavistelin että näinhän tässä varmaan tulee käymään. Olen kohtalaisen huono-onninen tyyppi 🙂 En todellakaan pessimisti, mutta jos jollain se jäätelöpallo tippuu maahan juuri ennen lipaisua, niin se oon mä!

Onhan tää ihan vaihtelua toisaalta, kun aiemmin on siirretty vaan Top-alkioita ja yksi blasto. Jos tää toinen ääripää sitten tuottais tulosta 🙂

Noista infektiokokeista: ainakin tällä hetkellä on laki (tai oikeesti en tiedä onko se laki vai jokin asetus vai mikälie), ettei HIV-posit annetta hedelmöityshoitoja. Kyllä labran aseptiikan pitää olla sitä luokkaa että vaikka sinne pakastettais ruttobakteereita niin ne ei sieltä omasta purnukastaan muualle karkaa!! Muutenhan me voitais saada toistemme herpekset ja muut hyppykupat 🙂

SOKERI: Mun lääkitys on ne p****pallerot (300mg+300mg), Zumenon 2mg (1+2) ja ylihuomenna Gonapeptyl. Testipäivä on pp14 ja tikkutesti kotona. Lääkäri sanoi, että ei saa luottaa ekaan testiin jos se on nega vaan jatkaa lääkitystä vielä pp16 asti ja tehdä testi uudestaan.

Mitkä fiilikset Sokeri? Loppuiko se vuoto? KURJAA! Ihmettelivät tänään klinikalla kun kerroin, että aiemminkin on aina alkanut vuoto Lugeista ja Zumenoneista huolimatta. Kovasti ihmettelivät, sanoivat nimenomaan Zumenonin pitävän vuodon poissa. Palstoilla sen sijaan tuntuu olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus että vähintäänkin tuhru alkaa läpi :O

Ja kyllä oikeesti on ihan mukavaa että vanhemmat ja lähimmät ystävät elää mukana! Tänäänkin sain pari tsemppiviestiä siirtoon, ihmiset muisti mun elämän tärkeän tapahtuman. Onhan se aika liikkistä ja tuo hyvän mielen. Mutta just sillon kun se tuhru on siellä housussa ja testi näyttää negaa niin se äiti vois tunkea sen puhelimen …johonki…. 🙂

Miten menee Fenix??