Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Sokeri
Osallistuja

Nyt tulee ihan pelkkää omaa napaa. Anteeksi jo etukäteen. Ja kieli tulee varmaan olemaan rumaa, anteeksi sekin.

Pp14, virallinen testipv. Nega. Kuinkas muutenkaan. Absurdi tunne vihata omaa kroppaansa.

Ulos valuva Lutinus-mömmö ajoittain haalean pinkkiä, joskus mukana rusehtavampaakin väriä. Progynovan pitäis pitää vuodot poissa, mutta jotain silti tihkuu. Menkkakivun tyyppistä jomotusta oli monena päivänä, nyt se on poissa.

Joillakin klinikoilla näköjään tapana tehdä vielä kontrollitesti pp16. Mulle ei ole ikinä ohjeistettu niin. Ehkä mä kuitenkin testaan vielä, testejäkin on kaappi täynnä. Su äitienpäivä ois pp17, ehkä testaan vielä silloin. Kurjuuden maksimointia. Puukkoa haavaan oikein isosti.

Pakkaseen jäi 2 alkiota. Yritetään vielä niillä. Eivät olleet tuoreenakaan mitään top-luokkaa, että tiedä sitten miten pakastaminen/sulatus vaikuttaa… Voikohan seuraavan Pas:n tehdä jo seuraavaan kiertoon? Haluaisin ennen kesää päästä eroon tästä kaikesta. Meillä on rahaa enää seuraavaan passiin, ja ikää sen verran että ei ole aikaa säästää seuraavia hoitoja varten. Kun ei sille kiinnittymättömyydelle ole löydetty muuta selitystä kuin ikä… Hullu tunne sekin, että toisaalta haluaa tietysti raskautua, toisaalta odottaa että tää kaikki ois jollain lailla ohi ja pääsis jatkamaan elämää täysipäisenä. Tää kaikki on tehnyt musta omanapaisen, katkeran, vihaisenkin enkä jaksaisi elää tällaisena.

Mitään lisäkonstia kiinnittymiseen ei enää taida olla, kaikki jo kokeiltu, limakalvoraapaisua myöten. Tää toivottomuus tässä onkin kaikkein rankinta. Alkioliimaa joillakin klinikoilla kokeiltu, meidän lääkäri lähinnä hymähteli sille. V*ttu mikä siinäkin on että nää hoidot maksaa ihan h*lvetisti eikä lääkäriltä silti saa suoria vastauksia? Että K: ”voisko alkioliimaa kokeilla”; V: ”no siitä ei ole oikein näyttöä”. V*ttu mä kysyny näytöstä, laita sitä erikeepperiä nyt sisään vaan, minähän sen maksan.

Sellasta. Eniten vituttaa kaikki. Miten voi yhdestä ihmisestä tulla näin paljon kyyneleitä?