Etusivu › Foorumit › HEDELMÖITYSHOIDOT › IVF ICSI PAS 2014 › Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014
Sokeri! VOI P***E!!! Ei ole oikeita sanoja tai siis mitään sanoja :/
Mulle muuten siirron tehnyt lääkäri sanoi, että tuhruja (ruskeita tai punasia) ei lasketa ja PASissa pp14 negaan ei saa vielä luottaa. Mietin että mikäköhän se todennäköisyys kuitenkaan on jos pp14 on ollut nega…….kait ne niitä pp16 ylläriplussia kuitenkin näkee kun ne niin sanoo 🙂
Meidän klinikalla ainakin PASin voi tehdä heti seuraavaan kiertoon PASin jälkeen. Jos tulee vaihdos IVF/ICSI->PAS tai PAS-> IVF/ICSI niin sitten on pidettävä välikierto. Samoin keskenmenojen jälkeen pitää olla yksi välikierto. Jenkkipalstoilta olen lukenut, että joissain mestoissa siellä on pidettävä 3 kierron väli :O
Toi itseviha-tunne on mullakin joskus läsnä. Elän oikeesti terveellisesti! Vältän lisäaineita, syön omegat, liikun enkä tupakoi. Koen tän jotenkin rangaistuksena. Siis tyyliin: ”Onkohan tää ranagaistus siitä kun join teininä äitiltä salaa GINiä? Tai onkoan tää rangaistus kun oon viettänyt hulvattomia festareita, joissa oon hipannut pikku-hiprakassa muutaman päivän ja poltellut vähän tupakkaa/käyttänyt nuuskaa? Tai että onkohan tää rangaistus siitä kun oon pitkästi kouluttuautunut ja hyvätuloinen?” Kaikkeahan kun ei ihminen elämässään voi saada. Onko tämä sen mun risti, jota kantaa loppuikä?? Mietin myös, että mistä mun elämässä olisin voinut luopua jos sillä olisin varmistanut normaalin lapsensaannin. Typerää! Tiedän. Kun tilanne nyt kuitenkin on tämä.
Yöutu Munkin käskettiin laittaa se piikki tänään. Kun alkion elinpäivä on 6d. Hassua. Ilmeisesti se piikki ei ole ihan niin justiinsa. Mullakin on tuntunut jotain pientä painon tunnetta alavatsalla. Tai en tiedä kuvittelenko vain. Mulla ei ole tissit kipeet, ainut sivuoire lugeista tällä kertaa se pahoinvointi. Etoo. Mutta eipä vaivuta epätoivoon!
Fenixille TUHANNESTI tsemppiä huomiseen. Muista juoda paljon ja lepäillä loppupäivä!