Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Liitu
Osallistuja

Todella surullista kuultavaa, Sokeri. 🙁 Noi hetket on niin syvältä, muuta ei osaa sanoa…

En varmaan ole maininnut aikaisemmin, mutta asun Saksassa ja klinkalla, jossa olen asiakkaana, testaus tehdään aina verikokeella ja eka testi on 11. päivänä. Sen jälkeen tehdään vielä 14. päivä toinen verikoe, jossa tulos vahvistetaan. Ekalla kerralla mulla oli jo heti ensimmäisen testin jälkeen aivan selvää, että en ole raskaana, koska istukkahormonin määrä oli niin alhainen. Toinen testi tehtiin siitä huolimatta, sillä jos hormonin määrä olisi noussut yhtäkkiä tuohon 14. päivään, voisi se olla mahdollisesti merkki kohdun ulkopuoleisesta raskaudesta tms. Toisella kerralla ekassa testissä istukkahormoni oli hieman korkeampi ja siinä oli ns. pieni mahdollisuus, että 14.päivään mennessä olisi arvo noussut ja kertonut raskaudesta. No, ei kertonut.

Ja mitä mainitsit noista välikierroista Tellu, niin mulla oli ekan yrityksen jälkeen kaks kiertoa välissä, ja nyt lääkäri suositteli kolmea kiertoa. Siis määrännyt ei, mutta suositteli, koska kuulemma siten munasarjat saavat aikaa palautua ja reagoivat stimulointiin paremmin. Sitä nyt sitten odottelen… Olisin itse halunnut heti perään vaan, kun tietää, että aika ei ole omalla kohdalla ystävä tässä asiassa… Blääh.

Paljon tsemppiä huomiseen, Fenix! Tai taitaa olla jo huomisen puolella siellä eli siis tähän päivään… 🙂