Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

yöutu
Osallistuja

Oon itekin alkanu aina vaan enemmän uskoon siihen alkioteoriaan, että kaikki on ihan niiden elinkyvystä kiinni, tai mun tapauksessa pikemminkin elinkyvyttömyydestä, ettei sellaset kiinnity vaikka ois kuinka ihanteelliset olot, ja taas elinkykyset vois kiinnittyä jopa ilman ihmeellisempiä lisäkeinojakin.
Onko teillä Sokeri ollu puhetta alkion kuoren avauksesta, tai peräti kokeiltu sellasta? En tiedä tosin onko siitäkään hyötyä jollei selkeesti näy että kuori ois normaalia paksumpi.
Onko mitkään ollu pidempään viljeltyjä blastoja? Itellä ei hirveesti oo sinne saakka elänykään tai on ilmeisesti viimestään sillon joskus 5. päivänä kuollu. Kai niille ihan samoin kohdussakin on käyny, kuolee jo ennenkun kerkiää yrittäänkään kiinnittymistä.
Oon yrittäny olla huomioimatta mitään ”oireita” koska ennenkään ne ei oo tarkottanu mitään. Eikä tässä tosiaan muuta oo ollukaan kun niitä tuttuja jomotuksia ja vihlontoja, niinkun ennen kuukautisia ja tissit kipeet lugeista. Lueskelin vanhoja vihkokirjotuksiani että samanlaisia oli ollu viime PASsissakin. Että sitä rataa tää näkyy taas menevän…lisäks tuntu niihin aikoihin kun normaalissa kierrossa alkais kuukautiset, sellasta hikoilua ja ”romahtavaa” tunnetta kohdun seudulla että limakalvo rupeis irtoileen ihan just jos unohtas ottaa ne lääkkeet. Toisaalta ei kai ne valmiiks vanhentuneelle limakalvolle enää ois mitään alkanu siirtää..?
Niin ja hävettää myöntääkään, mut viime yönä kun ei saanu nukuttua ja tuli lueskeltua joitan varhaisplussa-keskusteluja, että joku oli saanu ekan plussan PASsista jo pp6 (!) niin tulihan siinä sitten ne ekat negat testattua 🙁 Nyt siis pp7. Rfsu:n liuskaan kun se ”kusiaalto” pyyhkäs siitä läpi niin ihan kun oisin ensin kuvitellu että ois alkanu muodostuun himmeetä toistakin viivaa ja arvatkaa vaan löikö sydän muutaman kerran tiuhempaan, mutta paskat siihen yhtään mitään sit kuitenkaan jäi, ihan yhtä blankko vitivalkonen mikä aina ennnenkin! Kaikkee sitä näkee jos oikein haluaa.. Hohhoijaa. Joo tiän ettei tossa ollu mitään järkee eikä kerro vielä mitään ja melkein kaikki mahdollisuudet vielä jäljellä, mutta kyllähän se tavallaan taas vankasti maan pinnalle palautti ja tuoreeseen muistiin mitä se iänikuinen negan tuijotus on, ettei mitään ylimääräsiä luuloja vaan ehtis tullakaan.