Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Tellu
Osallistuja

HeipäHei!

Hienoa Fenix! Mukava kuulla, että saitte noinkin hyvät alkiot matkaan 🙂 Toivotaan oikein kovasti, että pääset äkkiämpää kun moni muum meista pois tältä palstalta 🙂

Onko Heimunen tuntemuksia Synarelasta?

Yöutu! Kävit sitte pissaamassa tikkuun pp6 PASista 🙂 🙂 Ei vielä kannata olla ” 🙁 ” Ite aattelin sitkitellä sinne pp12 asti ainakin. Yhden positiivisen testin olen tosiaan saanut tehtyä ja silloin kyllä oireet olivat niin selkeät jo pp10 että tiesin ilman tikkuakin että hcg on veressä. Ei kait noihin oireisiinkaan voi aina luottaa kun joillain palstoilla on naisia kertomassa kuinka jotkut raskaudet on tuntunut jo ehti ennen plussatestiä ja toiset taas sitten olleet täysin oireettomia.

Tällä hetkellä siis itselläni ei oireita. Ei juuri mitään.(Paitsi armoton v***tus, kaikki nyppii enkä tiä miks). Ehkä vähän nippailee munasarjoista (miksiköhän ihmeessä kun ei niitä keltarauhasiakaan ilmeisimmin PASissa tule). Tissit ei ole vielä kipeet, mutta luulen että kohta ovat kun tökin niitä koko ajan 😀

Sulla oli kökkö viikonloppu Sokeri! Pystyitkö käydä katsomassa vauvaa?
Ite olen tihrustanu koko viikonlopun. Ensin perjantaina tulevaa äitienpäivää (ei vieläkään vauvaa) ja sitten sitä, että paras ystäväni pyysi nuoremman lapsensa SYLIkummiksi. Sanoi heti, että saan olla poissa ristiäisistä jos haluan mutta haluaa nimetä minut silti SYLIkummiksi. Ihan kuin olisin saanut lauantaina lapsen <3 Luulin että tätä hetkeä ei tule, että voisin olla näin iloinen toisen onnesta 🙂 Nyt se on osittain myös minun onni <3