Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

yöutu
Osallistuja

Aika sinnittelijä oot Tellu jos meinaat kestää jännityksessä sinne pp12 saakka! No ehkä mulla nyt meni niistä viimeöisistä (eli itseasias pp7 vastainen yö) negoista se suurin testauspolte.. Ja joo, testasin jollain ovulaatioliuskallakin (joillainhan ne näyttää herkimmin) kun niitäkin jääny melkein koko paketti kaappiin. Saa nähdä miten huomenna, jaksaako vaivautua vai haluaako sitä tympeen negan tuijotusta lykätä vaan mahdollisimman pitkälle.. ainakin jos ei pp10 näy vieläkään mitään niin aikalailla se kirves on sit kaivossa, ja siitä tuskin enää muuttuu mihkään. Tosin on joillain ollu vielä pp13:kin negaa ja sit veritestissä + seuraavana päivänä! Mut itelle ei jotenka sellasta pystys uskoon.
Karsee nälkä jatkuvasti noista ”loppukierron” hormooneista, ärsyttävää! Lihonu varmaan ainakin 2-3 kiloo jo tän hoidon aikana. En viitti mennä edes vaakaan.

Mulla on vaihdellu ajoittain omasta tilanteesta riippuen pystyykö näkeen muiden vauvoja vai onko helpompaa vaan jättää väliin…joskus viime hoitojen aikoihin muutama vuos sitten ei ois tullu kuuloonkaan. Nyt oisin oikeestaan ollu aika otettukin jos kaveri ois pyytäny pari kk sitten toisen lapsen kummiks, mutta ei kuulunu mitään ja olin ehkä jopa hieman pettynykin. Oon kuitenkin käyny niillä kylässä kerran kattomassa sitä ennen ristiäisiä, ja yllätyin itekin ettei tullu edes erityisen katkeraa oloo 🙂 no sillon mulla ei mitään hoitoo ollukaan vielä menossa mut tieto hoitoon pääsystä, eli tavallaan sellanen ”toiveikas vaihe” menossa. Ehken ihan negatestipäivinä välttämättä ryntäis ekana mihkään vastasyntyneiden osastolle, mut muuten kai siihenkin on aikojen saatossa jo jossain määrin turtunu. Muut saa tosta vaan ja mä en sit millään. Näin se nyt vaan menee mut eihän se niiden muiden syy oo.

Oon pyrkiny elään mahdollisimman normaalisti hoitojen aikana, jos ei nyt karseita kännejä kuitenkaan tms. yltiömäistä ja ollu varovaisempi liikkumisenssa kun munasarjat ollu paisutettuna isommiks. Niin, ja siirtojen jälkeen en oo halunnu/uskaltanu saada orgasmeja..! (nolona)
Toivottavasti sirpaleen annos on ollu riittävä ja solut lähteny tasaseen kasvuun!

Tervetuloa ja jaksamisia sinnekin piinailuun, Otava!

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 6 kuukautta sitten yöutu.