Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

fenix-78
Osallistuja

sirpale Loistavia uutisia saitte ultrasta! Onnea 🙂 .

Ja kauhulla mekin sitä ”pikkuista” laskua odottelemme; ykistyisellä icsi-hoidossa ja puolenmiljoonaa tutkimusta samassa laskussa… AUTS!!!

Olen voinut aika ok:sti. Hieman huolettaa tuo epämääräinen vaalean punertavanruskea vuoto mitä löysin eilen ja tänään pikkuhousunsuojuksista 🙁 . Toivon sen johtuvan vain siitä eilisestä siirrosta, alapää kun oli hullun kipeenä niistä kaikenmaailman levittimistä ja katetreista joilla meidän tiitiäiset asetettiin paikoilleen…

Mites tuo kiinnittyminen muuten menee näissä hoidoissa? Luomuraskaudessahan kiinnittyminen tapahtuu muistaakseni n. 5vrk:n päästä kun solu on hedelmöittynyt, mutta miten on näissä icsi-tuoresiirroissa, onko silloinkin samat 5vrk ennen kuin alkiot kiinnittyy?

Moon kans miettyny mitäs sitten KUN meillä on pieni vauva, onko lähitienoilla kellään samanikäistä lapsiväkeä? Mutta sitten järkeilin asian niin että mulle on oikeesti aivan sama oli tai ei; pääasia on kuitenkin se nyytti jonka me saamme, vertaistukea ja seuraa etsitään sitten jos siltä tuntuu 🙂 .

No, nyt edetään rauhallisesti, alavatsa vähän juilii tänäänkin mutta tuota vuotoa on syytä tarkkailla. Onneksi seitä ei enää nyt illalla ole tullut.

Tsemppiä kaikille 🙂 .

Ja ihan pakko taas kiroilla tähän loppuun: Voi PRKL mutta mä yritin aiemmin 2 tuntia päästä kirjautuun tänne eikä onnistunu, ei sitten millään :(. Jos aiotaan vaihtaa foorumia ni pitäkää mut ajantasalla, että löydettäis toisemme jossain uudessakin paikassa 🙂 .