Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

kilppari
Osallistuja

Heippa taas kaikille!
Menossa jo rv 18+3 mikä kaksosten tapauksessa tarkoittaa varmasti jo puoliväliä. Pelottavaa ja ihanaa yhtä aikaa ajatella, että tosiaan puolet raskaudesta takana. Mihin se aika oikein katoaa?
Tunsin ensimmäiset liikkeet yli viikko sitten, pieniä kuplia ja yhtenä päivänä muutama voimakkaampi potku. Oli pakko nauraa ääneen 🙂 Lääkärin mukaan ensisynnyttäjät eivät usein tunne niin aikaisin, mutta mä olen niin hoikka, että tyypeillä on vissiin vähän ahdasta.
Tällä viikolla myös tulivat ekat supistukset. Olen opettaja ja nämä vikat viikot töissä on tosi kiireisiä ja stressaavia. 10 tunnin työpäivien jälkeen sohvalla makuu on ainoa iltaohjelma ja silloin supparit tulevat. Onneksi kohdunkaula on normaalin pituinen edelleen. Ilmoitin töissä tekeväni niin vähän hommia kuin mahdollista mutta uskomatonta kyllä naisvaltaisen alan kollegat ei sitä tunnu ymmärtävän. No, saan puhelimitse heti saikkua jos niin haluan.
Mulla siis kaksi viikkoa töitä, ja sitten kesäloman ja saikun kautta äitiysvapaalle. Ihanaa, saa keskittyä vain itseensä.

Ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille ja hyviä vointeja!