Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Tellu
Osallistuja

Minä olen täällä vielä! En meinaa siirtyä mihinkään muualle, vaikka miten tökkisi 🙂

Fenix,tuskaa se on! Mulla kanssa oli siirron jälkeen pinna ihan pirun kireellä yli viikon. Mieskin rupesi kutsumaan ”noita-akaksi” ja kotia ironisesti ”rakkauden pesäksi” 🙂 🙂

Sirpaleelle paljon onnea koitokseen! Toivotaan runsasta saalista!

Nyt on pp12. Testejä on kaapit väärällään. Oireina lähinnä ollut vilunväreet, pääkipu, armoton v***tus sekä menkkamaiset julinat. Ja ilmavaivat. Nyt kuitenkin oli pakko tehdä testi pois alta, koska a) olen kahtena yönä herännyt ihan tajuttomaan nälkään siten, että olen joutunut raahautumaan jääkapille (ei ole tapahtunut IKINÄ ennen) sekä b) saisin yön aikaa itkeä jos testi olisi neg. Eihän työnteosta tulisi mitään siinä itkussa taas.

-> KAKSI VIIVAA! Toinen hieman vielä kontrollia vaaleampi, mutta kuitenkin 2! Rupusimmista rupuimmat ainakin yrittävät kiinnittyä 🙂 Olen toki onnellinen, mutta kauhusta kankea, koska edellinen siirto päätyi keskenmenoon rv6. Nyt vaan pää kylmänä. Toivoa on!