Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

yöutu
Osallistuja

Onnittelut Tellulle! Monesko hoito / siirto tämä nyt oli sulla? Hienoo että välillä joku meistä pidempään näitä hoitoja tarponeistakin onnistuu. No oli mulla aavistus että jommalle kummalle liki samoilla päivillä piinaavista se plussa tulee, ja yhtä vahva tunne että se en ole minä.. Ja niinhän se virallinen nega pp14 on jälleen kerran testattu, mitäpäs muutakaan. Ei ollu enää yhtä suuri tiputus kun tiesin pp9-10 öisestä negasta ettei se 90-95% varmuudella siitä enää mihkään muutu. Klinikalta oli alunperin neuvottu jatkaan lääkkeitä vielä pp16 saakka ja sitten tekeen varmistustesti, mutta kyllä niin turhalta tuntuu että sain ”armollisesti” luvan lopettaa ne huomisen varmistusnegaan.
Pakkasessa on 3 blastoa, joista 1 parempi ja pari rupumpaa. Eli tuttuun tapaan kunnon kato kävi taas jatkoviljelyssä, 10 kuollutta.
Yritän että josko seuraavaks suostuttais tekeen pas luomukiertoon, jos ajotus osuis sopivasti ja jos niistä nyt ykskään selviää hengissä sulatuksesta.

fenix, ainakaan sulla ei pregnyl sitten enää näy testissä! Eli jos seuraavaassa näkyy jotain niin se on sit SITÄ 🙂

Mulla aiemmissa hoidoissa exän kanssa mies ei ollu mukana kun välttämättömissä käynneissä eli alkututkimuksessa (miehen näyte) ja punktioissa, tai siis viimesimpään niistäkin jätti tulematta. Missään muissa ei tarvi olla.

Tervetuloa Jellona78 ja onnea punktioon!
Itse jään tästä nyt taustalle kun en tiedä mihin tahtiin jatkossa edetään, laitetaanko taas pakolliselle taukokierrolle vai mitä. Parempaa tuuria muille, sitä näissä todellakin tarvitaan!!

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 6 kuukautta sitten yöutu.