Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

kilppari
Osallistuja

Ruiskaunokki: rakenneultra on 3.6. Mutta katsovathan ne rakenteita joka kerta, kun käydään kontrolliultrassa. Toisaalta nuo kontrolliajat ovat vain puoli tuntia ja siinä ajassa ei kahden rakenteita ehdi kunnolla tsekata. Viimeksi perjantaina todettiin kaiken näyttävän hyvältä: ei merkkejä transfuusiosta (jota siis esiintyy 15 %:lla identtisistä kaksosista, toinen kuihtuu kun toinen saa kaiken ravinnon) ja molemmat kasvaneet hyvin. Luultavasti meillekin on pojat tulossa, vajaan kahden viikon päästä saadaan varmistus.

Kurjaa, että Ruiskaunokki voit niin huonosti. Mä odotan kauhulla, koska alkuraskaudessa vaivannut närästys palaa takaisin. Mahan ylin kohta on jo nyt melkein rinnoissa! Rinnat ovat suurentuneet niin paljon, että vanhoista liiveistä pursuaa yli. Mutta ei raaskisi ostaa uusia, kun ei tiedä kasvavatko ne vielä vai surkastuvatko heti synnytyksen jälkeen olemattomiin. No positiivinen ongelma nuo tissit 🙂

Jäin sitten täksi viikoksi saikulle. Viikonloppuna istutin kesäkukkia ja touhusin muutenkin pihalla, supistukset tulivat voimakkaina su-iltana. Itkin ja syytin itseäni… Nyt tilanne on taas rauhoittunut, kun olen levännyt kotona. En vaan osaa olla paikoillani, hirveästi olisi tehtävää, enkä osaa/viitsi pyytää miestä tekemään kaikkea. Kävelin kilometrin kauppaan mummotahtia ja nolotti ne mummotkin, jotka ohittivat mut…Mikä mahtaa olla mun vauhti kahden kuukauden päästä?