Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

fenix-78
Osallistuja

Yritän olla olematta liian toiveikas… mikäli se nyt on mahdollista. Sattuu se kuitenkin niin jumalattomasti jos mönkään menee.

Tein nyt illalla ekan clearbluen: Raskaana 1-2.
Ajattelin huomenna pitää välipäivän testaamisessa. Huomennahan moonisten normikiertoni mukaisesti pitäisi alkaa joten kauhulla katsotaan miten käy…

En mä tiedä pääsenkö veritestiin. Ollaan hoidoissa yksityisellä ja ne pyysivät soittamaan maanantaina, virallisena testipäivänä. Sen jälkeen ollaan viisaampia.

Kyllä ne alavatsakivut mullakin kesti punktion jälkeen väh. 4 päivää, toivottavasti teillä kivut helpottaisi jo pian.

Olo on vähän etova. Kuviteltua tai mutta etoo silti. Turvottelee myös melkoisesti ja inhottava tuskanhiki päällä vähänväliä. Ja jos oikeesti nyt oon raskaana niin sitten voin tältä istumalta kumota väittämän että raskausaikana lämmöt on koholla. Paskat! Mun normilämpö on 35.5-36.0 ja tolla välillä se on ollut melkein kokoajan. Sillon yhtenä tai kahtena iltana lämpö nousi lähelle 37.0 mut se loppui lyhyeen.

Piina siis jatkukoon ja aivan hirmuisesti plussapuhurureita teille muille 😀 !