Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

eepuli
Osallistuja

Aurinkoista viikonloppua kaikille! <3

Täällä vatsa kasvaa maltillisesti, koko ajan toivoisi jo isompaa ja isompaa, loppukesästä voi olla eri fiilis 🙂 täällä rv takana 17+3 ja olo on mitä mainioin. Luulen että tiistaina tunsin ekat liikkeet, ilmakuplilta tuntuivat ja sama on toistunut muina päivinä.

Ajattelin kotidopplerin hankintaa joitakin viikkoja sitten, mutta kaikki tyrmäsivät ajatukseni. Moni oli sitä mieltä, että se lisää paniikkia, jos ääniä ei kuulu ja toiset sanoivat, että potkut ne auttavat asian konkretisoitumisessa. No tilasin kuitenkin, en kertonut miehelle, ja sain sen eilen 🙂 suosittelen koko sydämestäni! Kyllä mua helppotti kun eilen kuulin Osmiksen (mieheni kutsuu vauvaa nimellä Osmo-Orvokki) sydämen sykkeen. Ajattelin sunnuntaina antaa äitinikin kuunnella, kun hän ei ollut moisesta laitteesta edes kuullut. Ostin AngelSounds:n Ilofantista hintaan 25€ ja on kyllä tosi hyvä. En tiedä meneekö tämä epävarmuus koskaan ohi, mutta nyt voin ainakin kuunnella sydänääniä mielenrauhani säilyttämiseksi aina tarpeen tullen 🙂

Meillä on ystäväni kanssa muutama päivä eroa LA ja hänellä on toinen lapsi tulossa, tosin ensimmäinen on 9v. No kuitenkin, hän osti edellisviikolla vaunut, koska löysi torista halvalla. Minä en uskalla ajatella mitään konkreettista, en edes aio remontoida tulevaa lastenhuonetta ennen vauvan syntymää. Ehkä olen hassu ja liian varovainen, mutta olen mieluiten realistinen tämän asian suhteen.

Kaikkea hyvää teille ihanat naiset ja yritetään nauttia raskaudesta kaikesta huolimatta! <3