Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Inseminaatio kevät-kesä 2014 Vastaa aiheeseen: Inseminaatio kevät-kesä 2014

Auringonkukka2
Osallistuja

Hei!

Olen pahoillani Haave79! 🙁 toivotaan, että ivf toisi mukanaan lisätietoa ja sen odotetun plussan.

Tämä foorumi on kyllä tällä hetkellä ihan kökkö. Kommentoin tänne jo aiemmin, mutta kommenttiani ei nähtävästi näy.

Meillä torstain ultra näytti kaksi follikkelia, mutta limakalvo oli vielä liian ohut. Käytiin nyt uudestaan, niin limakalvo parempi ja huomenna päästään hoitoon. Meillä hoidot tehdään eri paikkakunnalla, niin säätämistä riittää. En tiennyt, että minun pitäisi vielä jotain lääkkeitä clomifenien lisäksi syödä. Mutta lääkäri oli kiltti ja pisti minulle tänään pregnylin, kun itselläni ei ollut siitä mitään hajua 😀 lugesteronit alkaa sitten tiistaina ja jatkuu kaksi viikkoa. Olo on ollut vähän kuumeinen ja iho on herkkä. Alamahaa vihloo ja pistokohta on kipeä. Turvottaa myös, toivotaan lämpimiä kelejä ettei tarvitse sulloutua farkkuihin…

Pitkät viikot siis edessä, mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin. Jaksamista ja tsemppiä muille!