Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

fenix-78
Osallistuja

Sirpale: Olen pahoillani! Toivottavasti kaikki kääntyy pian parhain päin ja sinä sekä masukki pääsette pian kotiin, terveinä ja hyvin voivina 🙂 .

Itse olen vilpittömän onnellinen niiden puolesta jotka ovat näissä raskaissa hoidoissa onnistuneet! Jokainen meistä sen ansaitsisi, mutta ihan niin kuin yöutu edellä mainitsi niin elämässä ei koskaan nallekarkit tasan mee, ikävä kyllä 🙁 .
Parasta toivotaan ja aika näyttää miten tässä meidän kohdalla käy. Kuulostaa ehkä kamalalta mutta tiedän että elämämme jatkuu vaikkei meistä koskaan vanhempia tulisikaan. Emme silti vielä ole valmiita luovuttamaan asian hoitojen suhteen joten katsotaan 🙂 …

Kiitos yöutu tuo kertomasi oli juuri se mitä halusinkin kuulla, kerroit varsin hyvin ja selkeästi sen miten asiat passissa etenee, kiitos 🙂 .

Plussapuhalluksia nyt kaikille! Mä alan tikutteleen ovista taas ensiviikolla, eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka joku kummallinen ihme tapahtuisi sittenkin, vieläpä ihan luomusti 😀 !