Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Ruiskaunokki
Osallistuja

Satuin lukemaan tätä hoidoissa olevien palstaa ja halusin vaan sanoa Sirpaleelle, että kannattaa pysytellä siellä osastolla, kunnes olo on oikeasti selvästi parantunut. Minä kävin ensimmäisessä hoidossa läpi maan pahimman hyperin ja sairaalassa meni 6 viikkoa. Minutkin laitettiin parin viikon oleilun jälkeen kotiin (vaikka takana oli munasarjakiertymän kiireellinen leikkaus, vatsadreeni, kohonneet maksa-arvot jne.) ja menin kotona todella huonoon kuntoon. Hakeuduin takaisin sairaalaan, jossa kroppani alkoi antaa periksi ja kävin lähellä kuolemaa. Pieni elämänalku kohdussani ”armahti” minut vkolla 7 ja vasta sen jälkeen aloin hyvin hitaasti toipumaan. Sairaalasta päästyäni olin järkyttävän näköinen, muistutin ihmisrauniota, kun luut paistoivat ja silti vatsa oli iso kuin loppuraskaudessa. Vaikka minua hoidettiinkin kaiken kaikkiaan ihan hyvin, sillä lääkärit eivät tienneet mitä tehdä, kun elimistöni vain hiipui..niin voin todeta, että kannattaa luottaa omiin tuntemuksiin ja pysyä siellä tipassa ja seurannassa, kunnes tilanne on vakaa. Raskaus pahensi minun tilannetta todella paljon ja en tiedä kuinka olisi käynyt, jos raskaus olisi jatkunut. Toivon sydämestä, että sinulla kaikki menee hyvin!

Vohveliini, osanottoni suruusi ja voimia jatkoon!

Paljon jaksamista kaikille teille hoidoissa oleville! <3 Älkää menettäkö toivoa, sillä onnistumisia tulee tasaiseen tahtiin.

Ruiskaunokki rv 23+4