Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

sirpale
Osallistuja

katras ja vohveliini olen todella pahoillani, kamala kokemus aivan varmasti. Voimia ja toivotaan että PAS nyt onnistuisi!

ruiskaunokki viestisi oli tosiaan jossain hassussa välissä mutta huomasin sen. Kiitos kun jaoit kokemuksesi. Kuulosti todella karulta, sulla on tilanne päässyt kyllä todella pahaksi. Ja kamalaahan tämä hyperi kyllä onkin. En ikinä haluaisi kokea samaa.

jellona mites sulla menee? Oletko saanut jo veritestin tuloksia?

Tsemppiä punktioon heimunen. Ja mulla varoiteltiin tosiaan myös siitä hyperistä ja punktiossaki puhuivat että ehkä ei päästä siirtoon mutta siirsivät silti ja siitä tuloksena keskivaikea hyperi. Toivottavasti sulla pysyy tilanne rauhallisena mutta ajoissa kannattaa hakeutua hoitoon jos hyperin oireita tulee. Itse sinnittelin kotona liian kauan.

Mulla on tilanne ruvennut helpottaan. Vatsadreeni laitettiin ja nestettä pissan lisäks tullu musta ulos yli 10litraa. Vatsa pienentyny parikyt senttiä. Olo todellakin helpottanut. Veriarvot heitteli ja albumiiniä pitää suonensisäisesti laittaa. Mutta pääsen vissiin kotia huomenna. Hcg oli maanantaina pp12 96. Lääkäri sanoi arvoa matalaksi ja sepäs se mua ressaa. Huomenna se kuitenkin mitataan vielä. Tuntuu ihan siltä että ei tämä mahdollinen raskaus jatku mulla. Oon oikeestaan valmistautunu siihen että kun lutinukset loppuu niin vuoto alkaa.