Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

Ruiskaunokki
Osallistuja

Kilppari, miten meni rakenneultra? Ootko nyt jo kokonaan vapaalla töistä?
Millon eepulin rakenneuä on? Eikö oo ihan mahtavaa, kun tuntee liikkeet!!? <3
Mä niin huolestuin jo silloin, kun vaihtui jo rv19 ja en tuntenut mitään. Mutta tosiaan nyt liikkeet vaan voimistuu ja esimerkiksi kuntosalilla eilen mua niin hymyilytti, kun maha muutteli muotoaan pikkuisen liikkuessa 🙂 Tuosta pitikin kysyä, että onko muita, jotka käy kuntosalilla, jumpissa tms.? Onko tuntemuksia liikkuessa mahassa? En tosiaan kuntoile samalla tavalla kuin aiemmin, mutta silti mietityttää, että mikä on ”sallittua” ja mikä ei. Olin kolme kuukautta tekemättä mitään tän olon takia ja nyt vielä kun vähän mahan kanssa jotain pystyy tekeen, niin haluaisin pitää kuntoilusta kiinni. Ja joo ei yllätä ketään, mutta edelleen oksennan ja voin todella pahoin joka ikinen päivä! 🙂 Huomenna täyttyy rv24. En millään jaksais odottaa syyskuuhun saakka! Mutta siis tietysti toivon, että mun pienokainen sisukkaasti pysyy tuolla masussa loppuun saakka.

Onko Elise vielä kuulolla? Kaikki hyvin? Mites Nelmalla? Ois kiva kuulla kuulumisia!