Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

Nelma
Osallistuja

Hei!

Oon yrittänyt monta kertaa kirjoittaa, mutta en ole päässyt kirjautumaan tälle palstalle. Nytkin onnistui vain eri selaimella kuin mitä yleensä käytän… Mutta täällä on menossa nyt rv 20+1. Oon jatkanut panikointia entiseen malliin, mutta kotidoppler ja jo yli neljä viikkoa tuntuneet liikkeet ovat helpottaneet tilannetta. Vatsassa käy välillä ihan kunnon myllerrys, kun pikkuinen yrittää ahtautua milloin mihinkin vatsannurkkaan 🙂 Mieskin on päässyt jo liikkeitä tuntemaan vatsan päältä.

Tänään oltiin rakenneultrassa ja kaikki oli kunnossa. Sekin oli valtava helpotus! Sukupuoli ei varmuudella selvinnyt, mutta ”jalkojen välissä ei näy mitään”. Mutta ei kuulemma näillä viikoilla välttämättä näy, vaikka poika olisikin. Saa nähdä selviääkö asia enää ennen synnytystä, koska ultraa ei ole enää tiedossa, ellei ole erityistä syytä…

Pahoinvointi on lähestulkoon hellittänyt, mutta sitten podin kolmisen viikkoa kunnon flunssaa. Nyt on siitäkin selvitty, joten toivon että olisi hetken vähän helpompi vaihe. Rautaa kyllä joudun syömään, mikä tekee olosta välillä huonon. Mutta muuten olen kyllä enimmäkseen tosi onnellinen – paitsi silloin kun en mieti mitä kamalaa ehtii vielä tapahtua – vaikka aika mateleekin ja tuntuu että menee ikuisuus siihen, että vihdoin saa rakkaan lapsen syliinsä.

Mulla on vatsa vielä kohtalaisen pieni, mutta tällä viikolla oon huomannut että asiasta tietämättömät tutut jo katselee siihen tyyliin, että taitaa se jo jonkin verran näkyä. Painoa en ole oksentelun jälkeen saanut vieläkään nousemaan lähtöpainoon asti, mutta ennättääpä tässä…

Kiva kuulla teidän kaikkien kuulumisia! Mahtaakohan Elise tosiaan olla vielä palstalla?

Tsemppiä kaikille ja aurinkoista alkukesää!