Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

Elise
Osallistuja

Hei kaikille!

Vielä mukana ollaan. Ihanaa, että täällä on hiukan perään kyselijöitä :). Mulla on kans ollut aikamoisia ongelmia tuon sisäänkirjautumisen kanssa, mutta tänään onnisti.

Mukava kuulla, että kaikilla menee hyvin. Tai no pahoinvoinnit ja supistukset ei nyt niin mukavilta kuulosta, mutta ne taitaa ikävä kyllä kuulua usein asiaan… Oma pahoinvointi on jo helpottanut. Mitä nyt joskus aamulla saattaa vielä tulla oksennus, mutta muuten OK. Nyt saan nautti tästä ihanasta opettajan pitkästä kesälomasta ja kerätä voimia syksyä varten. Kilpparikin taitaa olla jo ihan oikealla lomalla :).

Aurinkoista kesää ja hyviä vointeja kaikille!

Menossa on nyt 14+1 ja takana np-ulta ja tänään viimeinen tutkimukseen osallistumiskäynti. Nyt en sitten näekään Natiaista seuraavan kerran kun vasta rakenneultrassa heinäkuun lopussa :(. Ehti jo tottua, että pääsee kurkkaamaan edistymistä kahden viikon välein, niin tuo reilu kuukausi tuntuu ikuisuudelta. Nyt ainakin näyttää, että homma on edennyt juuri niin kuin pitää.

Massu pömpöttää jo ihan kiitettävästi, mutta en ole äitiysvaatteita vielä ostanut. Tämmöistä höttöähän tämä maha vielä on, mutta näyttää siltä, että mulla tulee homma näkyväksi aika ajoissa. Vaikea enää ryhtyä peittelemään… Kilpparille vinkkinä, että osta vaan jotkut edulliset liivit kokeeksi. Olo helpottuu kummasti. Itse kärvistelin vanhoilla liiveillä, mutta sunnuntaina kävin ostamassa kokeeksi uudet (edulliset) ja olo on ihan eri! Nyt on jo kolmet uudet liivit tullut hankittua :).

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 5 kuukautta sitten Elise.