Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

Nelma
Osallistuja

No alkoipa sitten supistukset täälläkin, voi itku! Kaksi viikkoa sain sairauslomaa. Töissä on ollut aika kiirettä, ja kotona olen tehnyt vaikka mitä kun olen nauttinut siitä että pahoinvointi on jotakuinkin poissa ja jaksaa tehdä kaikenlaista. Sepä sitten kostautui. Nyt en voi ottaa kuin pari askelta niin supistaa ja sitten kun ne alkaa, niin supistaa ihan makuullakin. Lepoa siis tiedossa… Harmittaa ja huolestuttaa!

Vatsa on kyllä ottanut pienen kasvupyrähdyksen, ja moni on nyt jo asian huomannut. Helpottaa tilannetta, kun ei tarvitse enää salailla. Ei nyt muutenkaan tarvitsisi, mutta oon jotenkin huono kertomaan asiasta. Kai sitä edelleen pelkää että jotain sattuu. Ja toisaalta pelkää kertovansa iloisia uutisia jollekin, joka tietämättäni kärsiikin lapsettomuudesta. On niin hyvin muistissa itsellä, miltä ne raskausuutiset aina tuntui…

Mites kilpparin supistukset, onko tilanne rauhoittunut? Eepulille onnea rakenneultraan!

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 5 kuukautta sitten Nelma.