Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Inseminaatio kevät-kesä 2014 Vastaa aiheeseen: Inseminaatio kevät-kesä 2014

Toi-ve79
Osallistuja

Hei.
Minäkin liityn joukkoon. Näköjään nyt pystyn kommentoimaan ketjuun, aiemmin se ei ole onnistunut?!?
Ensin hieman taustaa. Meillä (minä 35v, mies 36v) taustalla 2,5 vuotta lapsettomuutta, mitään syytä ei ole kummastakaan löytynyt. Kaikki täydellistä mutta plussan plussaa en ole koskaan testiin saanut 🙁

Meillä oli toinen IU kaks viikkoa sitten, nyt menossa pp15. Vielä en uskalla iloita tai kirota jälleen pskaa tuuri..jotenki olen valmistaunut siihen että kuukautiset alkaa päivänä minä hyvänsä. Toivon kuitenkin kovasti, että olisin väärässä ja saisin Auringonkukka2 tavoin iloita plussassa, testiä en tee ennen ensi viikkoa 🙂
Oletko käynyt jo lääkärissä?

Haave79, me olemme miettineet että siirrymme IVF jos tämä IU ei tuota tulosta. Lääkäri kyllä toitotteli, että yleensä me tehdään kolme IU ennen IVF-siirtymistä mutta sanoin, että päätös on lopulta meidän. Katsotaan nyt..ens viikolla kun hoitaja soittaa pitää päättää miten jatketaan.

Jos tästä IU kerrastakin tulee pettymys, en tiedä miten näihin hoitoihin jaksaa uskoa..eihän IU onnistumisprosentti ole kovinkaan suuri mutta kun ei mitään merkkiä et voisi tärpätä. Pitäisi jaksaa vaan tsempata ja toivoa parasta mutta ei sitä aina jaksa..

Tsemppiä kaikille hoitoihin!