Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Heippa kaikille!

Sirpale; Mahtavaa, että toipuminen on lähtenyt käyntiin ja toivotaan nyt, että se pikkuinenkin on jaksanut kaikessa mukana. Itselläni oli viimeksi alusta saakka sellanen olo, ettei siitä raskaudesta mitään tuu, mutta uskoisin, että näiden hoitojen avulla raskautuneilla on kaikilla hyvin pelonsekaiset tunteet lapsen syliin saamiseen saakka. Meillä on niin paljon enemmän tietoa kaikenlaisista riskeistä, kuin niillä, jotka luonnollisesti raskautuu ja huomaavat tietävänsä olevan raskaana. Me kaikki täällä, jotka koemme nämä kaikenlaiset henkiset ja fyysiset tuskat, olemme ihan eri sarjassa normaalin raskautumiseen verrattuna. Minä varmasti pelkään seuraavan siirron jälkeen entistä enemmän. Siltikään se ei tarkoita sitä, etteikö kaikki voi mennä hyvin ja kyllä minä luotan siihen, että kaikki on hyvin Sirpale sinullakin.

Todellakin toivoisin ehtiväni vielä siirtoon, ennen kesää. Nyt olisi stressitön aika lomailla ja yrittää vaan unohtaa koko siirto, liekkö onnistuis, mutta olemme lähdössä autolomalle eurooppaan kera koiran ja luulisin, että helpompi saada nega vaikka itävalassa, ku kotona. Positiivista ajattelua, kuten huomaatte 🙂 Toivon kyllä sen negan sitte heti, mikäli on kesken menossa, ettei tarvitse heti uudestaan taas tyhjentää!

Onnea Nekku odotteluun. Toivottavasti molemmat ihmisen alut tarraa kiinni ja LUJAA!!!

Hallava; Tervetuloa tänne jakamaan kokemuksia! Pahoittelut keskenmenoista, ne on rankkoja juttuja. Ensin annetaan isosti toivoa ja sitten se otetaan viimeistä rippusta myöten pois. Jäljelle jää vain tunteeton toivo, että josko kuitenkin yrittäis, vaikkei siitä kuitenkaan mitään tule. Itseäni olen yrittänyt lohduttaa ajatuksella, että kuitenkin jotain yritti tapahtua ja jos yrittää, niin eiköhän se vielä voi onnistuakkin. Toivoa on vaikkei sitä haluaisikaan ruokkia. Itsesuojelu on tiukasti päällä! Varmaan hyvä niin, koska rankkoja juttuja nämä on kaikille kestää!