Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

eepuli
Osallistuja

Helou!

Torstain rakenneultra meni hyvin ja kaikki oli mallillaan. Meisseli siellä vilahteli todella näkyvästi eli poika olis tulossa 🙂 Saatiin ihan 3 kuvaa meisselistä ja kaksi huonoa kasvokuvaa, kun Osmis ei ihan ollu kuvaustuulella 🙂

Perjantaina pidettiin miehen kanssa rakkausilta, käytiin syömässä ja oltiin hotellissa yötä. Ja se kyllä kannatti <3 Lauantaiaamuna sitten tuntui potkut ulospäin ja sai mieskin tunnustella. Nyt tää mama saa potkuja melkosella tahdilla aina kun vaan hetkeksi pysähdyn, eikä tarvi edes istua 🙂

Oon tiettekö alkanu miettiä, et kannattaako tota äitiyspakkausta ottaa? Kävin läpi ne tuotteet ja vaatteet ei ehkä kauheesti mua miellytä ja 140€ saa kirpparilta melkosen määrän tarvikkeita vauvalle. Toki tässä miettii, et eka lapsi kuitenkin kyseessä, mut silti. Huomaatteko, uskallan ja jo miettiä tulevaa 🙂 Mitään tarvikkeita en tosin aio ostaa ennen Syyskuuta, ihan vaan varmuuden vuoksi 🙂

Ihanaa alkavaa viikkoa ”mun sielunsiskoille, supernaisille” <3