Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT Inseminaatio kevät-kesä 2014 Vastaa aiheeseen: Inseminaatio kevät-kesä 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Ensinnäkin pitää sanoa, että tää keskustelu on turhauttava kun ei aina pääse kommentoimaan ollenkaan..
Meillä ei tarttenut tuhlata testejä olleskaan, menkat alko pp15 ja nyt mennään siis jo kp6/22-28. Olin todella maassa menkkojen alun jälkeen, tuntuu että joka suunnasta tulee plussa uutisia ja meillä ei oo sellasta edes hailakkaa viivaa tän 2,5 vuoden aikana näkynyt 🙁
Hoitaja nyt sit soittelee torstaina ja kyselee kuulumisia. Ainaki normi yks välikierto ja sen jälkeen luultavasti toinen välikierto (jos päätämme että yks IUI vielä), koska en halua kesälomaani ”pilata” kulkemalla sidehousuissa ja tukkimassa alakertaa lääkkeitä kaks kertaa päivässä. Haluan nauttia kesälomasta rakkaan mieheni kanssa. 🙂 Tehdä reissuja ilman että pitää miettiä millon mulla on lekuri tai laitoinko jo lääkkeen tms. Varmaankin kanssasisaret ymmärrätte mitä tarkoitan? 🙂
Nyt pitäisi päättää tehdäänkö elokuussa se viimeinen inseminaatio, vai siirrymmekö IVF-jonoon. Hyvällä tuurilla eka IVF-hoito voisi olla jo tän vuoden puolella..(kunnallisen puolen 6kk hoitotakuu).

Täytyy kyllä sanoa että oli viime torstaina ja perjantaina todella maassa alkaneiden menkkojen vuoksi. En löytänyt elämästäni mitään positiivista asiaa, tuntu että mä oon viallinen kun en tule edes avustettaessa raskaaksi.. vaikka mitään vikaa ei ole löytynyt. Oloa pahensi vielä vauva-uutiset, isosisko ja yks tuttu saivat viime keskiviikkona vauvan.. 🙁

Freesia mä pidän peukkuja sulle, toivotaan plussaa!
Haave79, mites teidän hoidot on edennyt!

Aurinkoista Juhannusviikkoa teille kaikille (räntäsateesta huolimatta)!
:)Toi-ve79