Etusivu › Foorumit › HEDELMÖITYSHOIDOT › Talvi-kevät plussat 2014 › Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014
Kiitos lumikukka80 vastauksestasi. Meillä on melko samanlainen tilanne painoa lukuunottamatta, mulla vähän enemmän kuin muutama kilo ylipainoa. Mullakin on taaksepäin kallistuva kohtu ja np-ultran mukaan arvioitu istukan jäävän taakse. On helpottavaa kuulla etten ole ainoa jolla ei masu kasva 😀 toisaalta kun ajattelee niin helpompaa se varmaankin on loppusuoralla pienemmän masun kanssa niin ehkä mä nyt vaan nautin tilanteesta.
Olisi vaan niin ihanaa jos tämä näkyisi jo kaikille niin voisi olla avoimesti onnellinen <3 emme ole edelleenkään ”uskaltanut” kertoa (läheisiä lukuunottamatta) olevani raskaana vaan päätimme että antaa luonnon tehdä tehtävänsä ja tulkoon siitä julkista kun masu näkyy. Ja kyllä se hankintojen tekeminenkin vielä arvelluttaa ja uskaltautuminen ostoksille on vielä kaukainen ajatus. Toisaalta niinkuin Ruiskaunokki mainitsit, pitäisi itselle antaa lupaa elää niin että ”meille tosiaan tulee se vauva” 😉 <3
Ruiskaunokki: Mäkin jouduin päivystykseen niiden ylävatsakipujen kanssa ja pelkästään niiden takia olen nyt nähnyt 3 eri lääkäriä. Onko sulle todettu mistä ne kivut johtuu? Mulla kun ollut sitä pahoinvointia kans ja närästystä niin kaikki lääkärit olleet samaa mieltä että ne kivut johtuu siitä närästyksestä joka ei kuitenkaan ”normaaliin” tapaansa nouse ruokatorveen vaan pysyy vatsalaukussa, vaikuttaa vatsakalvoon ja näin ollen aiheuttaa kipua. Ja mulle sanottiin että sillä oksentamisellakin on osuutta asiaan kun se vaikuttaa jotenkin vatsahappojen laatuun. Kerroin siitä liuoksesta (Gaviscon) jota saa myös reseptivapaana niin mulla ei kyllä sen käytön aloittamisen jälkeen ole ollut kipuja ja närästyskin helpottanut vaikkakin sitä vielä tulee ”sopimattoman” ruoan jälkeen. Ja lääkärin olen pistänyt vannomaan käsi raamatulla sen olevan turvallista myös vauvalle, niin jos et ole sitä vielä kokeillut niin kokeile ihmeessä ihan vaikka vaan siihen närästykseen.
Kaikille meille ihanille odottaville äideille ja arvokkaille asukeille hyviä vointeja ja ihanaa juhannusta!!! <3