Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

katras
Osallistuja

Hei kaikki! Kaksi päivää töitä ja loma alkaa!!! Ihanaa, toivottavasti moni teistä saa myös aloittaa loman ja rentoutua kaikesta! Minä olon eilen siirrossa. 8soluinen kärsi vähän sulatuksessa ja 1/4 osa oli tuhoutunut, mutta jatkoi jakautumista ja oli siirrettäessä taas 8soluinen. Jäin kyllä miettimään, että kummosetko on mahdollisuudet raskautua, mutta sehän aikanaan selviää. Mää en ihan hirveän perillä oo noista luokituksista. Pahuksen luget aiheuttaa mulle hermokireyttä. Heti ensimmäisestä sukkulasta lähtien on pinnaa kiristänyt 🙁 En haluais olla kireä ja kaikkeni teen, että rauha kotona säilyis! Ihan säälittävät asiat ottaa hermoon! Hävettää!!! Ihmeen rauhallinen olo o, muuten, välillä jopa unohtaa, että kohdussa on jotain, josta saattaa tulla jotain. Viime siirron jälkeen olin ihan tulisilla hiilillä ja aika mateli. Ihmeen rauhallinen olo, lukuunottamatta ajoittaista kiukkuisuutta. Täällä palstalla on ollut aika hiljaista ja minäkin lähen pakkailemaan reissuun tavaroita. Hyvää kesää kaikille!! Jos plussa uutisia tulee, en tietysti siinä tapauksessa malta olla, vaan käyn kertomassa.

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 5 kuukautta sitten katras.