Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Moikka kaikille,

Meillä on ollut IVF hoidot käynnissä 12/2013 lähtien ja rahaa on palanut lääkkeisiin ja klinikalle ihan tuhottomasti. Varmasti monella teistä on ihan sama tilanne. Meidän tämän kertainen punktio aikaistui tän päivän ultran perusteella suunnitellusta maanantaista perjantaille, jonka seurauksena avasin eilen aivan turhaan uuden Puregon ampullin, kun eilisen annos jäi vajaaksi. Jos kaikki menee hyvin, tuoresiirto tehdään maanantaina.

Mulla on siis 24.6 avattu Puregon 300iu, josta on otettu 90iu. Ampulleissa on aina vähän ylimääräistä, joten veikkaan että siellä on lähes tuo 300iu jäljellä. Avattu ampulli säilyy 28vrk eli en voi sitä itse seuraavassa kierrossa hyödyntää. Ampulli maksaa apteekissa 147,78€. En millään raaskis heittää juuri avattua Puregonia roskiin, vaan ajattelin kysyä olisko jollakin täällä sille käyttöä. En halua siitä mitään rahaa, vain tarjoan jollekin tarvitsevalle, jolla on näyttää Puregon resepti ja henkkarit (eli on lääkärin määräys Puregoniin). Olen Kampissa perjantaiaamuna klo.8-9 välillä ja maanantaina klo.13:30-13:45. Laita viestiä, jos sinulla on käyttöä ja ehtisit noutaa noina aikoina Kampista.

Tsemppiä kaikille prosessiin!