Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Joo, eli mun teksti tuli taas vaan osittain tuonne. Suurin osa jäi jostain syystä pois ku kirjotin. Puhelimesta käytettynä Tää foorumi toimii TODELLA hanusti! En luovuta, vaan yritän vielä. Eli siirretty alkio sai pisteitä vaivaiset 1,5 ja tayssissa top alkio luokitellaan kolmoseksi. Liekkö muuallakin noin, vai onko klinikkakohtainen juttu. Lääkäri sanoi, ettei mikään hyvä alkio, mutta minä en oikein noista luokituksista ole ihan jyvällä. 8soluinen oli ja sulatuksen jälkeen jatkanut jakaantumista, eli toivoa kai on, mutta odotukset ei kovin suuret. Varmaankin juuri sen vuoksi olen ollut ihmeen rauhallinen ja unohtanut välillä koko jutun. Ihan kummallista, kun viimeksi olin ihan päinvastainen hermoilija. Luget on syvältä! Ne aiheuttaa mulle hermokiristystä ja suusta tulee välillä sellasia aivopieruja, että hävettää!!! Viime siirron jälkeen oli ihan sama juttu. Yritän kestää ja olla ihminen ihmiselle! Voimia teille nega tuloksen saaneille. Olkoon TOIVO ystävänne kesän yli! Onnea yöutu! Aivan huikee juttu, että nyt saitte plussan! Toivotaan kaikkea hyvää jatkoon! Mulla alkaa Hu loma!!! Ihanaa! Lähden Eurooppaa kiertämään miehen kanssa ja varmasti helpompi ottaa Se nega vastaan siellä (kuuluisaa itsensä sumuttamista tämä)! Jos kuitenkin ihme tapahtuu, niin käyn sen kertomassa teille! Paistakoon aurinko kaikille meille rakkaasti ja lämpöisesti!

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 5 kuukautta sitten katras.