Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

kilppari
Osallistuja

Heissan taas

Tsemppiä Nelmalle, toivottavasti tilanne on saatu levolla ja lääkkeillä normalisoitumaan. Juuri tuota samaa itse pelkään koko ajan. Tehtiin juhannuksen aikaan pitkä reissu miehen sukulaisten luo Espoo-Oulu-Simo. Liian rankka reissu mulle vaikka oltiin yötä välillä ja sadan kilsan välein tehtiin pysähdykset. Auton tärinä sai aikaan supistuksia ja paniikki oli koko ajan päällä. Mutta viime viikon kontrollissa olikin kaikki hyvin, kohdunsuu ei ole auennut. Enää en uskalla lähteä mihinkään kauas, Tallinnan reissukin jää väliin.

Sateiset ja kylmät ilmat oli toisaalta helppoja oman olon kannalta, mutta kotona ollessa seinät alkoivat kaatua päälle. Mun liikunta on nykyään kevyitä kotihommia ja ostarikävelyä, muuhun en enää pysty. Kunto on äärimmäisen surkea mutta tärkeintä on että pojat pysyisivät vielä pari kuukautta kohdussa.

Älkää turhaan naiset harmitelko mahan pienuutta. Mulla nyt 25+2 ja säärien ajelu alkaa olla hankalaa. Äitiysfarkutkin ahdistaa… Tukivyön pitäminen auttaa paineen tunteeseen ja selkäkipuihin, suosittelen lämpimästi hankkimaan sellaisen jossain vaiheessa jos ongelmia tulee.

Vaikka olo onkin välillä tukala, niin nyt nautin täysillä raskaudesta. Mulla stressiin auttoi se, kun päästiin rv 25. Periaatteessa pojat on nyt elinkelpoisia, vaikka tottakai toivon niiden syntyvän mahdollisimman isoina.

Mukavaa kesän jatkoa!