Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

Ruiskaunokki
Osallistuja

Heippa!

Nelma, joko kävit äitiyspolilla, millaiset ohjeet? Tsemppiä kovasti! Oisin halunnu vähän kysellä noista sun supistuksista, että oliko/onko ne kipeitä? Kuinka usein niitä tuli? Muuttuko ne ajan kanssa?
Kun mulla itellä on nyt reippaan viikon ajan supistellu päivittäin ja nyt alkanut muuttumaan myös kipeiksi ja liikkumisesta ei pahimmillaan tuu yhtään mitään. Oon edelleen normaalisti töissä, pyöräilen töihin ja ihme kyllä se ei aiheuta ainakaan samantien supistuksia, mutta pienikin kävely kotona, töissä, kaupassa, niin saa aikaan kunnon supisteluja. Oon vähän huolissani. Töitä olis vielä 1.5 viikkoa ja haluaisin jaksaa ja pystyä oleen tuon ajan vielä töissä, mutta en missään nimessä halua riskeerata pienen tilannetta. Yritän kyllä päästä ultraan selvittämään tilannetta.

Kilppari, mukava kuulla, että siellä asiat nyt ihan hyvin. Jokainen päivä on eteenpäin. Aivan oikein, etteä nautit nyt raskaudesta kaikkien huolenaiheiden jälkeen!! Hyviä vointejä sinne ja jaksamista alkavien helteiden kanssa.

Hermione, tsemppiä ultraan! Se on sellainen yksi etappi tässä matkassa. Tuuhan sitten kertomaan kuulumisia. 🙂

Ruiskaunokki 28+4