Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Vohveliini, pahoittelut keskenmenostasi, olit jo noinkin pitkällä, voi harmi!! Mulla meni aikaa fyysisen toipumisen lisäksi, myös muutama viikko siihen, että ymmärsin kaiken todellakin menneen kesken. Mulla oli sen jälkeen ensimmäistä kertaa vaikea kohdata ystäviä, joitka on raskaana ja pikkusisko vielä siihen lisäksi ilmoitti odottavansa neljättä lasta. Yritin jo eilen illalla kirjoittaa tänne, mutta kun ollaan reissussa, niin puhelimen kautta tämä kirjoittaminen on ihan surkeaa ja akkukin loppui kesken, mutta yritän nyt uudelleen. Mulla meni kesken joskus 6-7 viikoilla ja tyhjennyksestä kuuden viikon päästä tuli menkat. Ne oli ihan surkean niukat, mutta ovis tuli kuitenkin normaalisti sen jälkeen, niin kai ne oikeat menkat oli. Mun kroppa ei todellakaan ollut palautunut kunnolla ja ei ois kannattanu siihen ovikseen vielä siirtoa tehdä. Lääkärikin sitä tovin mietiskeli, että meneekö alkion tuhlaamiseksi, kun kohtu oli sen verran epäsiisti. No, nyt sen viimeistään tiedän, etteu on sellaset normaalit, ku kaks päivää oon vuotanu seulan lailla. No nyt ehtii tulla vielä yhdet menkat ennen seuraavaa elokuussa tapahtuvaa siirtoa. Niplis, onnea sulle punktioon ja toivottavasti saatte hyviä alkioita pakkaseen asti! Mullekkin siirrot tehdään luomukiertoon.

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 4 kuukautta sitten katras.