Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

kilppari
Osallistuja

Mun viestit menee näköjään aina väärään kohtaan aikajanalla. Mutta tämä on viimeinen kerta kun kirjoitan tälle foorumille. Meidän perheen elämä jatkuu muissa merkeissä.
Rv 26+3 perheemme kasvoi kahdesta neljäksi. Pe aamuna olin neuvolalääkärillä, jossa todettiin kaiken olevan loistavasti, kohdunsuu kiinni ja kohdunkaulaa jäljellä. Seuraavana yönä heräsin 00.30 aaltoina tuleviin selkäkipuihin. En tuntenut vatsan kovettuvan joten en ollut varma ovatko supistuksia vai mitä. Soitin päivystykseen jossa käskivät ottamaan särkylääkettä ja tarkkailemaan tilannetta. Tunnin päästä sama jatkui ja kellotin kivuaalloille noin 4 minsan välit. Sairaalasa olimme klo 03. Klo 05 lääkäri totesi mun olevan 3cm auki ja kalvorakkulan olevan emättimen puolella. Makasin pää alaspäin koko la päivän ja supistuksia yritettiin saada aisoihin lääkkeillä. Samalla valmistauduttiin ennenaikaiseen synnytykseen. Toisen sikiön jalat olivat ulkona kalvorakkulassa ja osa napanuoraakin illalla, jolloin päätettiin tehdä kiireellinen sektio. Poikamme syntyivät noin klo 20 lauantaina 12.7. A-poika 950 g ja b-poika 980 g. Molemmat taistelevat urheasti Lastenklinikalla tällä hetkellä. Olen päässyt koskettamaan molempia. Tästä jatkuu meidän tarinamme keskolassa ja toivottavasti muutaman kuukauden päästä kotona.

Ihanaa jatkoa teille ihanat naiset ja tulevat äidit.