Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Liitu
Osallistuja

Heissan!

Mulla on kierrot icsi:en jälkeen eivät ole ihan hirveästi normaalista poikenneet. Yleensä kierto on ollut aika tasan tarkkaan 26, ja kahden eka icsi:n jälkeen vain tokalla kerralla pistin merkille, että seuraava kierto oli 30.

Niplis, hienoa, että seitsemän hedelmöittyi! Eiköhän niitä varamasti siirton säily! 🙂

Tänään pitäisi sitten aloittaa piikittely. Jotenkin on ollut hiukan mieliala niin ja näin. Ja erityisesti kun luki juuri erään ystävän saaneen tänäaamuna toisen lapsensa. Oh well, oh well… Tätähän tämä on. Ei muuta kuin eteenpäin – tykkäys kaverille ja sitten voikin uutisen piilottaa?

Tämä on hiukan tuoksahtava kysymys, mutta onko kenelläkään muulla tullut hoitojen aikana sellaista tilannetta, että dödöt tunutuvat pettävän tätä nykyään? Mulla on keväästä lähtien ollut tätä ongelmaa, hoitojen aloittamisen jälkeen. Ennen ei ole tarvinnut tästä murehtia, mutta nyt tuntuu, ettei mikään deodorantti tunnu pitävän enää ja olen miettinyt josko se ois nämä kaikki hormonikikkailut näiden hoitojen yhteydessä.