Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi-kevät plussat 2014 Vastaa aiheeseen: Talvi-kevät plussat 2014

Elise
Osallistuja

Hei kaikille!

Täällähän on tapahtunut kaikenlaista loman aikana. Kilpparille onnittelut pikku pojista! Toivottavasti kaverit ovat lähteneet vahvistumaan ja kengruhoito auttaa molemminpuolisesti.

Mitens supistelijoilla? Vieläkö Ruiskaunokilla ja Nelmalla on supistuksia esiintynyt? Joko olette jääneet saikulle tai lomille?

Mitens mulla menee?

Auringonkukka2:lle tervetuloa mukaan. Toivottavasti pahoinvointi alkaa helpottaa pikkuhiljaa. Tiedän kyllä tunteen, mutta mulla ei itsellä ilmennyt tuota kummallista vatsakipua. Minullakin on pitkä työmatka (80 km suuntaansa) ja kevät meni kyllä ihan hyvin pahoinvoinnista huolimatta.

Täällä lomat on lusittu ja paluu töihin on jo tehty. Maanantaina alkaa tosihommat, joten vielä voi ottaa viikonlopun hieman rennommin :). Nyt menossa 22+5 ja poika potkiskelee massussa jo aika tavalla. Miehellänihän oli todella vahva tunne, että saamme tytön. Tunne oli jopa niin vahva, että minua alkoi jo ihan ärsyttää herran höpötykset. Olin alunperin päättänyt, että lapsen sukupuoli selviää vasta synnytyksessä, mutta minua alkoi risomaan tyttö höpötykset niin paljon, että halusin selvittää sukupuolen rakenneultrassa. Itse olen puhutellut maha-asukkia natiaiseksi, koska en halunnut ajatella sukupuolta niin vahvasti vielä. Herra puhutteli asukkia minun nimelläni etuliitteellä ”pikku” ja sehän minua risoi. Ihan hyvä, ettei tullut ostettua pinkkejä mekkoja… Alkujärkytyksestä selvittyään herra on alkanut innoissaan puhua pikku pojastaan, joten mitkään kovinkaan suuri ”pettymys” ei lapsen sukupuoli ole. Toinen oli vaan niin varma omasta intuitiostaan 🙂

Katsotaan miten usein tänne foorumille tulee nyt kirjoiteltua, kun nämä kirjautumisongelmat ei ota kadotakseen. Mitä kikkoja olette käyttäneet tänne kirjautuaksenne. Meillä ei kirjautuminen onnistu Chromen kautta, vaan aina kun siirryn foorumiin, niin kirjautumiseni ei näy. Firefox toimii, mutta tulee hirveästi popup mainoksia, jotka ovat raivostuttavia.