Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Inseminaatio kevät-kesä 2014 Vastaa aiheeseen: Inseminaatio kevät-kesä 2014

Toi-ve79
Osallistuja

Vihdoin tänne pääsee kirjoittamaan. 🙂
Samppinen82, tervetuloa joukkoon! Vaikka en kyllä toivoisi kenenkään käyvän tätä rumpaa läpi.. :/
Meillä olisi tänään viimeinen (kolmas) inseminaatio, jos tästä ei tule plussaa niin sen jälkeen siirrytään IVF-jonoon. Lääkäri itse ehdotti, että siirtyisimme tämän hoidon jälkeen eteenpäin. Olin hieman yllättynyt, sillä viimeksi hän puhui neljännestä inseminaatiosta. Mutta hyvä näin, sillä inseminaatiot on nähty tai no jospa kolmas kerta toden sanoo! 🙂
Meillä on ollut Naistenklinikalla aivan ihanat lääkärit + hoitajat, heitä voin vaan kiittää hyvästä hoidosta. Välillä kuulen, että porukalla vaihtuu lääkärit vähän väliä. Itse olen käynyt vain kahdella eri lääkärillä ja on huomannut kuinka he kohtelevat meitä potilaita niin ihanasti. Ymmärtävät kun välillä on pskapäivä ja itkuherkässsä, eikä jaksa jankuttaa samoista asioista kuin ennenkin.
Onko teillä muilta millaisia lekuri kokemuksia?

Meille kahden kuukauden tauko hoidoissa tuli tarpeeseen, saimme vaan mennä ja olla, yrittää unohtaa koko lapsettomuusrumban. Nautimme kesästä ja toisistamme! Ihanaa oli täytyy myöntää, vaikka kyllä sitä väliltä mietti miten erilainen kesä meillä olisi jos meillä olisi vauva. Varasimme myös lokakuulle kahden viikon etelän matkan, otamme lääkärin neuvosta vaarin. Hän neuvoi nauttimaan tästä hetkestä ja elämään. Elämistä ei kannata lopettaa lapsettomuushoidoista huolimatta. Te varmastikin ymmärrätte mitä tarkoitan?!

Miten teidän muiden kesä meni? Mites hoidot?

Aurinkoisin terveisin Toi-ve79